start een

project

Advies van Tom bij het opzetten van een merk, een website, logo of huisstijl? Of wil jij mij inhuren om een voorlichting te geven? Het kan allemaal. Vul het contactformulier in en dan neem ik zo spoedig mogelijk contact met je op.

partner

reviews

Tom heeft met veel plezier, kennis en kunde in no time de website van ons wooninitiatief (zie www.stichting-wooninitiatief-ik.nl) in elkaar gezet. Daardoor konden we de afgelopen weken verschillende goede woonbegeleiders interesseren en kunnen we naar toekomstige bewoners het gevoel van een ‘vrolijk thuis’ uitdragen. Voor ons ook belangrijk dat Tom de website zo heeft opgezet dat we ‘de kleine dingen’ zelf kunnen veranderen. Overigens heeft Tom niet alleen de site gemaakt, maar ook de huisstijl incl. logo! Erg blij mee en de volgende site komt snel je kant op;)

Maurits
Maurits

KNOP

project

starten

Basisgegevens
Projectgegevens
Projectverhaal

richtlijn &

stappenplan

1.

Project starten

Allereerst nodig ik je uit om informatie over jouw project naar mij op te sturen.

Ik analyseer vervolgens jouw project en check of ik er de juiste persoon voor ben. Ben ik dat? Top! Dan maken we een afspraak.

Ben ik dat niet? Even goede vrienden, ik begeleid je dan naar een alternatieve aanbieder.

2.

Kennismaking

Tijdens onze fysieke of online afspraak leer ik jou graag beter kennen. Ook maak ik graag kennis met jouw toffe project.

We bespreken jouw wensen en dat wat ik jou kan bieden.

Houd dus je vragenlijstje, pen en papier maar bij de hand!

3.

Offerte

Kies jij voor een standaard pakket? Dan staat de prijs vast. Mocht je diensten en/of producten aanvragen die niet binnen een standaard pakket vallen, dan maak ik dit na de kennismaking bekend via een offerte.

(Uiteraard probeer ik een indicatie te geven tijdens ons gesprek)

4.

En... actie!

Tijd voor de magie! Eigenlijk hulp bij jouw merk. Maar voordat dat ik los kan, ontvang ik graag alle benodigde informatie. Hier hebben we het tijdens het kennismakingsgesprek uitgebreid over.

Tijdens het proces blijven we in contact, dit zodat ik precies jouw wensen uit kan blijven voeren.

5.

Levering

Tadaa! Het voor jouw bestemde product en/of dienst is afgerond. Middels een videogesprek presenteer ik het aan je. Eventuele wijzigingen kunnen dan uiteraard worden uitgevoerd.

6.

Evaluatie

Hoe bevalt je product en/of dienst? Ik stuur je een vragenlijst op met vragen over zowel de kwaliteit van je product/dienst, maar ook over onze samenwerking. Waarom?  

Omdat ik mezelf aan het einde van de dag afvraag: ''Wat heb ik vandaag geleerd?''