start een

project

Ik kijk ernaar uit aan de slag te gaan met jouw toffe project. Onderstaande vragenlijst geeft mij alvast een goed beeld wat dit project inhoudt en daardoor kunnen we gelijk vlammend van start gaan. Dus waar wacht je nog op, laten we samenwerken en start een project. Eerst nog een vraag? neem dan vooral contact met mij op.

partner

reviews

Tom heeft met veel plezier, kennis en kunde in no time de website van ons wooninitiatief (zie www.stichting-wooninitiatief-ik.nl) in elkaar gezet. Daardoor konden we de afgelopen weken verschillende goede woonbegeleiders interesseren en kunnen we naar toekomstige bewoners het gevoel van een ‘vrolijk thuis’ uitdragen. Voor ons ook belangrijk dat Tom de website zo heeft opgezet dat we ‘de kleine dingen’ zelf kunnen veranderen. Overigens heeft Tom niet alleen de site gemaakt, maar ook de huisstijl incl. logo! Erg blij mee en de volgende site komt snel je kant op;)

Maurits
Maurits

KNOP

start een

project

Basisgegevens
Projectgegevens
Projectverhaal

richtlijn &

stappenplan

1.

Project starten

Jij stuurt je project op en ik analyseer het. Ik kijk of ik de juiste persoon ben om de dienst te leveren. Ben ik dat? Daan gaan we vlammen! Ben ik dat niet, dan begeleid ik je naar een andere aanbieder.

Ik reageer snel, maar voeg mij terwijl je wacht zeker even toe op LinkedIn.

2.

Kennismaking

Tijdens onze fysieke of online afspraak leer ik jou graag beter kennen. Ook maak ik graag kennis met jouw toffe project.

We bespreken jouw wensen en dat wat ik jou kan bieden.

Houd dus je vragenlijstje, pen en papier maar bij de hand!

3.

Offerte

Kies jij voor een standaard pakket? Dan staat de prijs vast. Mocht je diensten en/of producten aanvragen die niet binnen een standaard pakket vallen, dan maak ik dit na de kennismaking bekend via een offerte.

(Uiteraard probeer ik een indicatie te geven tijdens ons gesprek)

4.

En... actie!

Tijd voor de magie!  Maar voordat dat ik los kan, ontvang ik graag alle benodigde informatie. Hier hebben we het tijdens het kennismakingsgesprek uitgebreid over.

Tijdens het proces blijven we in contact, dit zodat ik precies jouw wensen uit kan blijven voeren.

5.

Levering

Tadaa! Het voor jouw bestemde product en/of dienst is afgerond. Middels een (video)gesprek presenteer ik het aan je. Eventuele wijzigingen kunnen dan uiteraard worden uitgevoerd.

6.

Evaluatie

Hoe bevalt je product en/of dienst? Ik stuur je een vragenlijst op met vragen over zowel de kwaliteit van je product/dienst, maar ook over onze samenwerking. Waarom?  

Omdat ik mezelf aan het einde van de dag afvraag: ''Wat heb ik vandaag geleerd?''

Artikelen &

Verhalen

Regelmatig verschijnen er posts over onderwerpen als personal branding, webdesign en content creatie. Ook komen er nieuwsberichten over projecten voorbij.